A GÖDÖRBŐL VALÓ KIMÁSZÁS

Néha van úgy, hogy kissé “lecsúszunk” az addig megszokott, viszonylag jó állapothoz képest.Ez lehet egy váratlan helyzet, esemény, pl. egy veszteség miatt ( megszűnt a munkánk, vagy jóval kevesebbet kapunk érte, elhunyt valaki, aki közel állt hozzánk, elhagyott a párunk,…), az anyagi helyzetünk negatív irányba való változása miatt, de ezer más ok is kiválthatja ezt az állapotot.
Ilyenkor általában mit tesz a legtöbb ember? Mire gondol? Elkezd aggódni, félni, rettegni. Ezzel még inkább megerősíti pont azt, ami nem jó neki. Hisz ezen aggódással, félelemmel jobban vagy rosszabbul érezzük magunkat? A válasz egyértelmű.
Persze tudjuk, hogy pont ilyenkor kéne pozitívan gondolkodni, csak hogy tegyem? Mennyi energiánk van ilyenkor? Nagyon kevés, ugye? Jó dolog az elméleti tudás, de csak annyit ér, amennyit utána át tudunk ültetni a gyakorlatba belőle. Anyukám egyik kedvenc mondása, hogy olvasni a nászéjszakáról vagy megélni, van különbség? 🙂 Ugyanez vonatkozik a mi esetünkre is. Jó dolog, ha tudom, mit kéne tennem, de CSELEKEDNI is kell a pozitív változásokhoz.
Sok erőt adhat például Kowalsky meg a vega csapattól a Hogy vagy című dal: “Szedd szét magad néha, s ragd össze megint jól!”

Pont ez lenne a lényeg! Vagy egy állapotban, ami nem tetszik. Ha azt csinálod újra és újra, ami eddig sem segített, akkor miért vársz más eredményt? Csináld másként!!!!
Először is tudomásul kéne venni az adott helyzetet, állapotot. Nem azt kérem, hogy örülj neki, csak fogadd el, hogy most EZ VAN! Ez már levesz rólad egy csomó stresszt, feszúltséget, amit általában az okoz, hogy lázadok a helyzet ellen. Nézd meg kérlek, tudok rajta változtatni? Ha igen, tedd meg, de ha nem , tessék elfogadni!
Az elfogadás nem egyenló az elfojtással, hisz ha elfojtok, akkor a harc folytatódik, csak bennem. Ez nem segít. Becsaphatod ugyan vele a környezeted, mert látszólag azt mutatod, hogy jól vagy, de ez nem igaz, s abelső feszűltség így nem szűnik meg. Az elfogadás viszont mindig harmóniát teremt. Így gyorsabban megbékélsz belül.
Aztán érdemes lenne-ha már megtörtént az elfogadás-elterelni a gondolataidat az aggódásról, félelmekről a vágyott irányba. Hisz egyszerre aggódni és a vágyaimat teremteni nem lehet. Vagy ez, vagy az történik. Tudatosan, ha figyeljük a gondolatainkat és rajtakapjuk magunkat azon, hogy “megjelent bennem az aggódás, vagy a félelem”, akkor gyorsan cseréljem le egy vágyképre, vágygondolatra. Akkor is, ha nem hiszek benne. Ha sokat mondok valamit, vagy sokat gondolok valamire, egfy idő után elhiszem és megvalósul. ( A sokat mondott hazugság egy idő után igazsággá válik. Sok minden működik így a világunkban, pont ezen elven alapul. Hát használjuk ezen módszert arra, hogy harmóniába kerüljünk újra ömagunkkal és a világgal.)
Érdemes lenne megtalálni azt a módszert is, amivel a leggyorsabban ki tudod adni a benned felgyülemlett feszűltséget, hogy az semmiképp ne a családodon, a szeretteiden csattanjon, vagy a saját egészséged rombolásába forduljon át.Mit lehet tenni konkrétan? Nekem annak idején sokat segített a futás, a sport, de énekléssel és tánccal is ki tudatm adni magamból a negatív energiákat. Ma már a kedvenc módszereim a Reiki, illetve a jóga.Találd meg a te módszered! Séta a természetben, légzőgyakorlatok, kikiabálni magadból a feszúltséget a kocsiban felhúzott ablaknál, vagy püfülni a párnát teljes erőből,…
Kérlek, ne várd, hogy majd vaki mindig megment! Tégy az életedért! Ha sikerül, büszke leszel magadra, ebben biztos vagyok. Ha nem sikerül, keress új módszereket, ami NEKED beválik, ami nálad működik. Megtalálod, csak ne add fel!
Az én életem vezérelve, hogy CSAK AKKORA FELADATOT KAPUNK AZ ÉLETÜNKBEN, AMIHEZ ERŐT IS KAPUNK! Ha nagy a megoldandó feladat, tudd, hogy már ilyen erős vagy.
Sok sikert hozzá!